torsdag 3 juni 2010

Sova, ska det vara nåt?

Sovande är helt klart överskattat. Jag är i desperat behov av roliga Youtube-klipp. Problemet med många komiker är att de är roliga på sitt sätt. Bara. Så när man sett Pablo Francisco köra sin Don LaFontaine, Arnold och Keanu några gånger så har man i princip sett allt han gjort. Men nu har jag hittat Graham Norton-klipp att titta på i några nätter framöver (thank the maker, och Anna..)



Så mycket för mitt snack om att kunna sova hela nätter. Jag visste att det skulle komma och bita mig i arslet förr eller senare.

Slutligen, en passning till amerikaner och deras fantastiska geografikunskaper.



Nu ska jag nog titta på en säsong av Kvarteret Skatan för att runda av natten. Men först ska jag nog gå med i den här facebook-gruppen. Cheerio. (jag skrev Queerio först, det måste vara pga Eddie Izzard).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar