söndag 27 juni 2010

Amäh

Det här har känts som en väääldigt lång vecka. Inte för att den varit långsam, utan för att jag har hunnit med så sjukt mycket grejer. Eller så är det bara för att det har varit en extra ledig dag.

Dagens stora händelse är hur som helst att Sonen tappat sin tredje tand. Han stod och speglade sig i säkert tio minuter efteråt och spanade in sin nya glugg och var rätt så jävla nöjd. I övrigt har vi hunnit med att vara på Jamtli och firat midsommar, haft besök, besökt och varit allmänt sociala.

Jag är egentligen alldeles för trött för att skriva något mer, så jag lägger ner och går och tittar på första avsnittet av The Good Guys istället. Imorgon är det arbetsvecka. Som fan. Då får allt tas igen som jag negligerat genom att vara förkyld och trött, skola in Sonen och röja i huset. En vecka kvar till Almedalen då jag egentligen hade tänkt släppa min bok. Får se hur det kommer att gå nu.

Men jag har tillförsikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar