söndag 6 juni 2010

I use Wagner, scares the hell out of the gooks!

My boys love it!

En del dagar är bara underbara. Allt funkar som på räls, inspirationen flödar och man får saker gjorda. Som fan. Idag har varit en sån dag då jag varit nästan äckligt produktiv. Jag har gått och fnulat ett tag på att börja skriva en bok. Sen låg jag vaken tidigt i morse och fick en underbar infallsvinkel. Två citat som jag hört hundratals gånger som verkade som klippta och skurna för ändamålet. Sedan klockan sex i morse har jag suttit vid datorn och bara skrivit, läst, tolkat och skrivit lite till. Jag har ätit två gånger, frukost vid elva och middag klockan åtta. Och så pratat i telefon då en stund i eftermiddags.

I övrigt har jag bara producerat. Jag trodde att jag skulle tappa tråden efter att jag hade pratat i telefon, men nej, för ovanlighetens skull kunde jag plocka upp den precis där jag slutade och bara fortsätta. Flow.

Jag är så jävla nöjd med mitt liv. Det mesta går som på räls, även när det inte gör det. Det är underbart att vara jag just nu. Nu ska jag se på slutet av Apocalypse Now Redux och njuta av galenskapen.

Men jag lider med dig. Du vet vem du är och du vet var jag finns. Dag som natt, det är bara att ringa. Och jag önskar att jag kunde ge dig en stor kram. Lätta på det som är svårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar