måndag 14 juni 2010

Det ofina med att vakna för tidigt

Faran med att lägga sig lite för tidigt på kvällen är helt klart att risken ökar för att vakna en tid då inte så många är uppe och kan underhålla en. Man är då utlämnad till sin egen förmåga och med tröttmössan på, trots vakenheten, så är det inte alltid så lätt.

Turligen har jag numera duktigt med bandbredd och kan tanka serier och annat smått och gott. Jag behöver däremot tips på något som är sevärt, för jag har uppenbarligen inte hållit mig uppdaterad. Och då behövs det folk återigen.

Nästan så att jag längtar tillbaka till OS-tider så att man kunde somna ifrån en obegriplig curlingmatch eller två.



Typiskt att fotbolls-VM går i nästan rätt tidszon. Varför kan man inte spotta fram lite nya TP-adaptations i andan av Going Postal? Crap.

Oh well, jag tror att jag ska lägga mig och lyssna på en ljudbok istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar