söndag 1 augusti 2010

Yr

Efter helgens eskapader kan jag verkligen säga att man känner aldrig en person förrän den har bott uner samma tak några dagar. Det har avslöjats såna fantastiska saker som jag aldrg skulle ha listat ut bara genom att umgås flyktigt som jag hittills hade gjort. Och jag kan säga att det här var en väldigt bra helg, trots ett sömnunderskott utan dess like och rätt mycket meck.

Inatt har jag åtminstone sovit fyra och en halv timmar, men jag har istället drömt helt sjuka grejer, svettats som en gris och vaknat till efter att jag satt mig upp käpprak i sängen. Det är en weird känsla att vakna sittandes i sängen utan någon koll på hur man lyckades komma dit upp utan medvetande.

Nu är det återigen dags att ta hand om vardagen och få lite rutiner. Jag ska bara sova någon timma till, så att jag kan stå upp ordentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar