fredag 30 juli 2010

True Beauty

Jag har fastnat för den förmodligen mest osannolika serien jag någonsin fastnat för. Producerad av min absoluta hatpersonlighet i tv-showsammanhang efter Claudia Schiffer, som parodierats så jävla bra i MadTV. Det är ungefär som att sitta och titta på det danska Paradise Hotel. Och det kan man också göra, tydligen.

Anyhow, jag har fastnat på samma sätt som vissa kan fastna i Real Housewives. Inte för att det är bra utan för att det är så roligt att se dumma människor bli förbannade på andra dumma människor.

Det är lite som att kicka på Jerry Springer. Det är många som gör det, men jävligt få som skulle erkänna det. Hur som helst finner jag det otroligt underhållande och att seriens inledning bådar gott för framtiden. Inte den verkliga framtiden. För den bådar det bara illa. Utan för framtiden för serien. Jag är bara på avsnitt 3 av den första säsongen än, men jag njuter. Tamejfan.

Det här är, som Robban Aschberg skulle sagt, "jävligt bra tv". Med en extra stor skämskudde och med gott om utrymme runt tvn att nervöst gå runt i cirkel och förbanna idiotin så går det.

Får se om jag pallar en hel säsong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar