lördag 7 augusti 2010

Partey

Idag har jag och Sonen blivit inbjudna till barnkalas. Det är en gammal dagispolare till honom som fyller fem år. Nu önskar jag att jag haft en GPS i bilen. Måste nog köpa en sån rätt snart. Jag har ALDRIG någonsin varit i hålan vi ska till och jag har ingen aning om hur vi hittar dit nämligen. Men det löser sig säkert med tiden.

Det som hänt sedan sist är att vi badat vid Önsjön. Sonen har två kvällar i rad fått tre fel på femmeters-avsatsen i några timmar för att när det är fem-tio minuter kvar tills vi ska åka hem, gå upp och hoppa som han aldrig hade gjort annat. Innan dess har vi hunnit med rätt många sejourer av intressant mental träning. "Att övervinna mentala hinder", signed yours truly. Jag tror att jag ska skriva en bok om det. Den blir i och för sig rätt kort. Typ:
"Skit i hjärnan och bara gör det."

Jag ska sälja den för en femtiolapp. Med alla självhjälpsböcker som finns därute måste det finnas en marknad även för denna koncisa klassiker.

I övrigt har jag blivit duktigt pawnad. Det känns i och för sig bra att veta för framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar