måndag 30 augusti 2010

Distance is the future

Det är lite roligt ändå att det är så lätt att kommunicera med människor nu för tiden. Jag har precis köpt mig ett headset för att kunna delta i distansundervisning i en kurs som jag ska läsa. Så i väntan på att vårt första virtuella möte ska börja sitter jag här och räknar tiden.

Tiden räknas rätt bra genom att kolla på lite Youtube-filmer och en speciellt rolig film är ju den reklamfilm som Sverigedemokraterna (förhoppningsvis inte) har producerat och som stoppats av TV4. Varför vet jag inte riktigt eftersom den är som en sketch ur Grotesco eller nåt liknande. Om den hade varit producerad på 50-talet hade den varit buskis. Håll till godo. Jag skrattade i alla fall.



Finns det seriöst folk som tar det här på allvar? Till och med Hitler är besviken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar