onsdag 28 juli 2010

Satan i gatan

Ibland önskar jag verkligen att folk fick det de förtjänade. En käftsmäll, ett nytt jobb eller kanske en kram. I just det här fallet vill jag dock bara att det ska bli ett rejält jävla bakslag. Kanske är det för att jag är missunsam, eller så är jag bara hungrig.

Hur som helst hade det varit jävligt roligt att se på när de får byxorna nerdragna av ett gäng överlägsna skitstövlar. Just i det här fallet skulle jag gärna göra dem sällskap. Jag är inte mycket för rövhål annars, men just i det här fallet skulle det vara roligt.

Nu ska jag iväg och äta tillsammans med människor som gör mig glad istället för förbannad. Det ska bli riktigt roligt.

Fan vet hur jag ska komma ur den här ingrodda känslan av ilska innan jag träffar dem bara. Fast det kanske löser sig på vägen in till stan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar