torsdag 29 juli 2010

Nu har de sönderklämda rövhålen från gårdagen hört av sig. Jag gillar verkligen inte att få en massa floskler upptryckt i ansiktet där argumenten så tydligt har sin botten i antalet bjudluncher och fina förmåner. Jag ska dänga dom i huvudet med min bok när den blir färdig, det borde få dem att hålla käften. Förhoppningsvis får dom sparken också, men jag har inga större förhoppningar.

Av någon anledning så har jag lagt ett möte ikväll klockan åtta. Visserligen videokonferens så jag slipper egentligen åka någonstans. Men på grund av min uppkoppling som klarar allt utom just chat och relatidskommunikation av varierande slag måste jag åka in till kontoret. Jag vill verkligen inte åka in till stan ikväll, åtminstone inte för att jobba.

Och jag behöver sova. Som fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar