fredag 20 november 2009

heavy metal is a way of life

Roligast ikväll: Joacim Cans, sångare i Hammerfall sitter och hårdrocks-fejsar sig medan han sjunger Cecilia Lind. Det är tydligen lätt att få roliga ticks för sig medan man sjunger, men väldigt svårt att bli av med dem. Det vittnar inte minst videofilmen från min enda kyrkokonsert om. Där står jag och kastar med huvudet och håller på som om jag vore värsta parkinson-patienten. Roligt roligt.

Apropå kyrkokonserten så var jag ikväll och sprang ett par varv i elljusspåret hemma hos mor, ett ställe som jag inte besökt sedan jag och M powerwalkade sprang runt det under ett motionsinfall för några år sedan.

I övrigt har det varit rätt mycket motion idag. Jag har simmat 1000 meter och åkt en hel del vattenrutschkana. Imorgon ska jag till Göteborg igen och inte glömma att hämta cykeln den här gången.

UPDATE: Roligast ikväll var definitivt en gäst på Skavlan som skulle undersöka om en hund kunde skilja på wienerkorv och "manpenis". Det bara måste finnas på Youtube. Jag återkommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar