torsdag 19 november 2009

haha, så sorgligt.

Jag vet inte om jag ska skratta, gråta eller bara tycka det är gulligt när folk först ljuger för mig, sen bandskäller på mig när jag ifrågasätter dem baserat på rätt många indicier, som om det skulle vara under deras värdighet att bli anklagade för att ljuga, för att sedan fälla sig själva på eget grepp och bevisa för alla närvarande att de ljuger trots allt.

Men förutom det har det varit en mycket givande dag. Jag har fått en intervju som förmodligen kommer att lyfta hela filmen till oanade höjder, vilket jag är tacksam för. Något jag gillar med internetgenerationen är att avstånden mellan människor är så korta. De allra mest initierade och avgörande människor finns bara ett meddelande bort. Detta i kontrast till beslutsfattare av den gamla skolan där man i bästa fall får tag på en sekreterare eller får ett automatgenererat mail i retur.

Jag är sjukt nöjd. Nu blir det humor med gamla bittra människor:



Det måste ha varit en telefonsvarargrej till Ring P1. Det är bara människor som ringer dit som kan vara så missnöjda med småsaker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar