måndag 2 november 2009

fsck!

Det är för jävla tråkigt att inte människor kan lämna andras saker ifred. Nu har sonens cykel blivit snodd, och det kan ha hänt allt ifrån tre till fem veckor sedan. Det ska tilläggas att det inte är första gången heller. Som tur är så dröjer det inte länge innan sonen kommer att leva i materiellt överflöd, så då kanske inte en cykel för 1200 spänn spelar så stor roll. Imorgon (tekniskt sett idag) åker vi och ska vara borta i tre veckor. Tanken var ju att cykeln skulle med och komma att användas. Nu blir det istället frågestund deluxe om varför någon har snott sonens cykel. Men vi kommer i alla fall iväg.

Det ska bli riktigt skönt, även om jag kommer att sakna L och att stå på scenen där och sjunga medan hon spelar, eller bara sitta och lyssna.

Jag behöver äta upp mig. Den här senaste fortnighten av självsvält har satt sina spår, även om kroppen säkert kommit in i ketos under några dagar. Magrutor ftw, man vill ju inte visa sig naken för vem som helst med en degmage som man tillskansat sig av långtida dekadent leverne, men till vilket pris?

En tripp till Skåne ska jag hinna med också, får se vilken helg det blir. Det var längesedan jag var söderut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar