söndag 13 september 2009

Vaginalflatulens

Det måste vara det roligaste ordet från gårdagskvällen. Det låter rätt roligt (tolka som ni vill). Jag vet också att Howard Stern hade tävling i det i radio, vem som kunde låta mest och flest gånger under 30 sekunder. Gårdagskvällen var hur som helst en orgie i skrattkramper och jag hade glömt hur gott öl smakar under rätt förutsättningar. Min senaste ölupplevelse var mest en av sommarvarma *pramen, vilket i och för sig var trevligt, men ölen trivs ju bäst kylskåpskall.

Jag sitter dock och undrar lite över var två timmar försvann nu under morgonen. Jag var helt övertygad om att klockan var två när jag satte mig vid datorn, men nu ser jag att klockan bara är strax efter tolv. Det är ju inte så mycket ett försvinnande som ren vinst, men det gör inte att jag blir mindre förvånad.

Resten av dagen går åt till att förbereda nästa lördag, då jag ska hålla två föredrag. Och imorgon kommer sonen tillbaka och det ska bli väldigt mysigt.

Min nästa bloggpost ska nog bli om en katt. Jag ska börja kattblogga. Det är vad mitt huvud orkar med nu.

Undra om man kan köra hem såhär dags?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar