måndag 7 september 2009

kass

Det är så jäkla typiskt. När vi ska upp till fjälls en hel vecka, vem blir sjuk då? Jeg, selvfölgelig. Visserligen är det en mildare sjukdom, men det gör det inte roligare. Istället blir jag tvungen att ansluta till gruppen på onsdag eftermiddag och göra en kortare vandring.

Det är tur att jag har fått mobilt bredband i alla fall, så jag kan sitta här och fördriva dagarna.

I övrigt är det väldigt trevligt att ha ett eget hus och det ska bli ännu trevligare att ha inflyttningsfest på lördag. Trevligast vore det förstås om någon dyker upp också, så att jag slipper sitta här ensam och ha fest, men jag tror inte att det är ett problem. I värsta fall så blir det en stilla middag med tända ljus och allmänt mys, och det är inte fy skam.

Tredje helgen i rad med inflyttningsfester blir det också. Undra om man kan bli trött på såna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar