onsdag 30 september 2009

A stroll down Memory Lane

I måndags snöade det. Och när jag gick till skolan i morse låg det ett pudervitt täcke av lätt snö på oviksfjällen. Igår satt jag och kollade igenom filmer från det förra året, när sonen, jag och sonens mamma var på gröna lund och runt om i Stockholm och när vi åkte långfärdsskridskor på påsk. Jag lyckades hitta det bröllop vi var på våren 2008 också och det hela var fint. Jag är glad för den tiden.

På fredag kommer sonen hem och jag drar på höstmarknad i Åre. Vinterutrustning ska köpas in och jag hoppas att det går att hitta bra grejer till sonen också, han behöver nog nya slalompjäxor. På fredag är det också kalas och jag ska ut med ett gäng musiker och lyssna på ett uppträdande. Det ska bli riktigt roligt.

I övrigt har jag nog tagit på mig nog med ideella projekt för att det ska räcka hela hösten och vintern. Nu ska jag bara klämma in de tillfällen när jag ska tjäna pengar, umgås med sonen och plugga, så är saken biff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar