torsdag 6 maj 2010

Drömmar om mat

På det tredje dygnet inser jag att min hjärna börjar få spunk på det här avgiftandet. Jag vaknade vid halv sex imorse efter en dröm som excellerade i matporr. Bokstavligt talat. Det var grädde, socker och godis högt och lågt och jag urskilde knappt den nakna kvinnokropp som fanns under den, men jag vet att den fanns där. Jag kommer specifikt ihåg att jag mumsade på en jordgubbe som låg lite lagom klyschigt.

Det var dock mer än tydligt att sex-biten var underordnad maten. Jag har därför gjort vissa förberedelser inför morgondagen. Bland annat ska jag vara fullt tillfredsställd imorgon innan jag hämtar Sonen på dagis, så jag har laddat upp med redigt med god mat.

För övrigt har jag suttit på kontoret hela aftonen och jobbat. Det är sjukt vad snabbt det dära internet kan vara ibland. Jag laddade ner 4,4 Gigabyte på 3 minuter och 47 sekunder. Det är så det går i brallorna på mig. Nästan.

Eller som The Creeps skulle uttryckt det hela:



Men nu är det nog dags att gå hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar