söndag 14 mars 2010

Trött

Det blev verkligen så jävligt som jag misstänkte. Jag hatar att ha rätt, åtminstone när det gäller såna här saker. Ibland hade det varit rätt skönt att inte bo så här långt bort ifrån all action, så att man kunde ta diskussionerna öga mot öga istället för via telefon och mail. Jag gillar inte att få lögner serverade och det är så enkelt att dölja kroppsspråk och till och med tonfall genom att låta bli att svara och skriva ett mail eller sms istället.

Hur jävla svårt är det att vara ärlig och uppriktig och bara säga som det är?

Jag blir så trött. Otroligt jävla trött.

Och funkar därefter. Jag står verkligen i ett vacuum och kan inte ta mig för någonting. Jag måste skriva en massa dokument, styra upp mitt projekt, skriva arbeten som ska vara färdiga nästa vecka och utvärdera. Inget blir gjort och inget kommer att göras ikväll om jag känner mig själv rätt.

Det suger. Och inte på ett bra sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar