måndag 7 december 2009

Tommy the Tit

Jag såg Snatch härom kvällen. Sol, Vinnie och Tyrones rån är så jävla aproligt att jag håller på och dö varje gång jag ser det. Men nog om detta. Det var bara förklaring till titeln. Det jag tänkte skriva om var bröst. Jag är en rätt ordinär snubbe eftersom jag är otroligt fascinerad av just dessa skapelser. Stora, små, korta, långa. Det spelar egentligen ingen större roll.

Jag skulle kunna (och har gjort ett otal gånger) leka med bröst ungefär hur länge som helst. Bröstvårtor är det som fascinerar mest, antar jag. Jag måste erkänna att jag har preferenser när det kommer till dessa. Det är något speciellt med lite ljusrosa killernipples som styvnar vid minsta beröring, med en mindre vårtgård kring, även den ljus till färgen. Såna där som kan stå ut genom tyget till en tunn blus eller t-shirt och som totalt hypnotiserar åtminstone mig.

Men det är inte bara bröstvårtorna som jag gillar. Oavsett storlek och utseende har jag svårt att tänka mig något bättre än att ligga tajt sked och kupa min hand över ett bröst. Det spelar egentligen ingen roll om bröstet är litet eller om det är stort nog att inte rymmas i handen.
Ännu bättre är det förstås om jag får en styv bröstvårta som kittlar till lite i mitten av handflatan.

Det kan vara svårt för de som har haft bröst sedan tidiga tonår att förstå fascinationen, men så är det. Att röra vid en bröstvårta med tungspetsen är lite som att smaka på ett riktigt komplext vin. På ett ögonblick får jag se och känna reaktionen. Och det är något speciellt med att hetsa upp någon bara genom att fjäderlätt kyssa, låta tungspetsen beröra och slutligen suga tag i och kanske bita. Utan att röra vid någon annan kroppsdel.

Jag gillar't.

2 kommentarer:

  1. Eller varför inte "vagina dentata", för att parafrasera How To Kill Your Neighbours Dog.

    Sevärd, den där.

    SvaraRadera