måndag 7 december 2009

magont

Det är inte bra när man sätter igång datorn på morgonen och har en molande känsla i magen av att något är väldigt, väldigt fel. Sonen är avlämnad på dagis, och jag tror inte att det hänt honom något. Men som att en katastrof var i antågande eller redan hade inträffat. Men inte. Nu är det bra för jag har jag suttit och lyssnat på när L spelat på flygeln i aulan så jag har återhämtat mig. Men det var ingen rolig känsla.

Helgen har dock varit mycket trevlig. Bad och skidåkning har varit på schemat och mycket mys. Jag är oförskämt nöjd med tillvaron. Och dessutom fick jag besked från min fd. arbetsgivare att de vill ha mig som stand-in för min efterträdare medan han är föräldraledig i ett halvår. Vi ska träffas idag för att sketcha på detaljerna. Jag har övertaget. Me like.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar