onsdag 16 december 2009

Last night on earth

Ikväll är det alltså julkonsert i Ås kyrka och L sitter vid flygeln. Sista kvällen på två tre veckor som vi ska umgås och den avrundas med konsert. Förvisso en trevlig konsert och förvisso en kort dito och jag är lite kluven. Men såklart mysigt att lyssna.

I helgen blir det en dags skidåkning innan det är tid att åka till västkusten för lite samkväm med mor och far, och släkten. Efter senaste dagarnas toksnö så känns det lite vemodigt att åka härifrån, men jag förmodar att det kommer att finnas en hel del snö kvar när jag kommer tillbaka.

Idag ska jag också ha telefonmöte med min nygamla arbetsgivare. Frågan är om jag inte tagit mig lite vatten över huvudet genom att ta på mig det här uppdraget. Känns som att det är mer ansvar än det är betalt, trots att jag får 200 spänn i timman. Men men, framtiden får utvisa hur det går.

Mycket talar för att det här blir det sista blogginlägget för i år. Jag känner att jag har tappat lusten att skriva något bärkraftigt. Det har jag inte gjort på rätt länge om någonsin, men det har verkat extra meningslöst på den senaste tiden. Det jag vill skriva om kan jag inte skriva här.

Jag borde egentligen lägga ner den här bloggen.

Så... tack för att ni läste och tack ni som ringde och gratulerade för några dagar sedan.

EOF.

2 kommentarer:

  1. wtf. det är bara jag som får avsluta bloggar och det vet du.

    SvaraRadera
  2. Söto. Det här är undantaget som bekräftar regeln. ;)

    SvaraRadera