torsdag 11 februari 2010

Hundtricket Deluxe

Från succéproducenterna bakom relationskomedierna Requiem for a Dream, Luftslottet som sprängdes och He's just not that into you kommer nu Hundtricket Deluxe, en film om en man som på sin gräsänklingsfortnight går på badet med sin sexårige son och helt oförhappandes råkar ragga upp en MILF.

Sonen, som sett fram emot badandet som vore det julafton, träffade en av sina dagisbrudar i ungefär tio minuter. Sen gick han på rövarstråt efter någon annan, eftersom denna tjej skulle på simskola. Han överföll en kille vid namn T och medföljande mamma började efter ca tio minuter göra ganska tydliga närmanden. Jag förklarade efter några påfrestande minuter att jag var upptagen och det gick fram. Sonen och T fann varandra väldigt bra och nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra nästa gång vi ses på badet, om det inträffar.

För övrigt är det riktigt dumt att gå och lägga sig samtidigt med sonen, nu sitter jag här klarvaken och klockan är fem på morgonen. Det värsta är att om jag lägger mig nu, kommer jag att ligga och vrida mig i sängen till ungefär en kvart innan det är dags att gå upp, för att då stensomna och knappt vakna av alarmet. Baby i've seen it all before, som Amos Lee sjöng.

Idag ska jag på läkarundersökning. Bäst att jag skriver det här så att jag inte glömmer det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar