torsdag 11 februari 2010

Ett sista försök


Jag är Admin-mannen, jag hoppar över högar av pappersarbete i ett enda språng, hålar papper snabbare än ljusets hastighet och bokför så att alla bytes stockar sig på varandra i processorstackarna.

Näe, det blev inte roligare nu heller..

suck.

Mest nöjd idag är jag ändå över att jag inte blåste menlösa 200 spänn på att köpa några fler filmer. Problemet för mig är att när jag väl har pengar så spenderar jag dem på de mest tröstlösa av saker, som en bekvämlighets-take-away istället för att laga själv, eller hyra av telemarkspjäxor för två åk... Det var 37,50 per åk. Inte helt värt, om man säger så.

Snart måste jag ju ändå köpa ny bil menar jag, lika bra att spara.

1 kommentar:

  1. Kan du på ett eller annat sätt skicka mig ditt nya mobilnummer? My shit is fucked up //FL

    SvaraRadera