torsdag 2 juli 2009

Oh well

Tidigt imorgon åker jag ut till skogen igen. Batterierna är laddade, telefonen är fortfarande utan någon fungerande display. Men jag kommer som vanligt att ha på telefonen för samtal mellan 18-19 varje dag. Sms är som ni förstår inte någon bra idé eftersom jag inte kan läsa dem.

Nu har jag fixat en död katt till micken, H4:an har fått ett nytt minneskort, jag har nya band och skägget är ungefär lika vildvuxet som förut. Att sköta både scripta, manus, ljud, foto och klippning är en utmaning, men det är så jäkla kul. Det som inte är speciellt roligt är myggen, men jag hoppas att de har minskat en aning i antal. Det sägs att vanliga myggor hinner med 3-4 generationer under en sommar. Jag ska bedriva hetsjakt på de jag hittar, det är då ett som är säkert.

Igår såg vi Caligula. Det var första gången som jag suttit och aktivt sett hela och den är rätt så porrig. Speciellt när de idkade gruppsex och plockade fram piskorna. För att sammanfatta är det en väldigt påkostad porrfilm med Peter O'Toole, Malcolm McDowell, Helen Mirren med flera. Helen Mirren är riktigt het.

Och jag hade gärna fått ordning på vissa saker innan jag åker ut i vildmarken igen, men sånt är livet. Vädret kan man inte råda över. Är det solsken så är det. Oh well.

Vi ses om en månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar