fredag 10 juli 2009

Morgonstund..

.. är inte så jävla roliga ändå. Gårdagen var däremot riktigt skoj, trots skitväder och trots att jag aldrig verkar få komma iväg till josefinas. Istället blev det rätt mycket häng på Heron city och Ice Age 3 i 3D.

På det hela taget en helt lyckad dag. Nu ska vi iväg om en timma och medan jag väntar på att äggen ska bli klara så tänkte jag hinna med att blogga lite. Vi åker en helt sinnessjuk rutt, nämligen Stockholm-Riga(!), Riga-Prag(!!) och Prag-London(!!!). Total restid ca 7 timmar. Men billigt blev det (tack Kalle).

Fan, jag som brukar vara pigg såhär på morgonkvisten..

Jag fick äntligen läst ut "Ormens tecken" av Raymond Khoury. Jäkligt bra bok de första 250 sidorna, sen började den tappa tempo. Eller inte egentligen, men den blev ointressant för mig. Så det var mest en plåga. Nu har jag hittat en ny bok av Ian Rankin som jag tänkte ta på ditresan. Det kan inte misslyckas.

2 kommentarer:

  1. Hm. Är det avsiktligt som inte hela inläggen visas i feed:en eller fixar du det?

    SvaraRadera
  2. va faan, jag vill också åka till London.... /F

    SvaraRadera