tisdag 7 juli 2009

Beslut

Jag har bestämt mig för att ha roligt, skratta och helt enkelt suga märgen ur livet. Det kan tyckas vara ett enkelt och rätt uppenbart beslut att fatta, men jag tror att jag har gått och grävt ner mig i lite för mycket skit de senaste åren. Nu får det vara bra med det.

I någon sån där personlighetsgrunka på Facebook rapporteras det med jämna mellanrum om styrkor och svagheter. Mina svagheter är tydligen att jag inte jobbar så hårt, samt att jag inte är en glad typ. Alla som har invändningar mot att jag tar intryck av något på facebook har rätt i dem. Allt som står på internet är inte sant. Sometimes doubly so.

Jag har helt enkelt haft för lite skoj, varit en dysterkvist och inte tagit tillvara på de bra och fina stunder som funnits. Eller jo, det har jag väl, men inte i den mån som de förtjänat.

Så nu ska jag göra det.

(och för er som noterat att det där väl var en väldigt kort månad ändå, så jo. De här intervallen brukar vara kända som "veckor". Så nu har vi rett ut det.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar