tisdag 20 oktober 2009

uppe i smöret

Alltså den här dagen har det mesta gått så jävla fett på räls att jag får gåshud när jag tänker på det. Jag har fått så många otroliga erbjudanden att ta ställning till och alla dessa skulle potentiellt kunna göra mig till en rik man. (hej jinx!) Trots ett huvud fullt av snor, duktig feber och en nackspärr som inte är av denna världen som suttit i under hela dagen är jag så jävla upp i hejsan att jag funderar på om jag inte har ADHD eller nån annan rätt spännande diagnos.

Shit vad bra det kan gå ibland. Jag är lycklig! Och jag som inte ens tagit mig ur morgonrocken idag.

Men det är nog inte helt friskt (jag är förvisso förkyld) att hoppa omkring och skrika och klappa i händerna. Måste troligtvis undersöka mig. Det är nog allt snor i hjärnan som gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar