tisdag 27 oktober 2009

I'm on a roll

Det är helt sjukt vad det går bra nu. Alldeles nyss ringde mitt gamla jobb och erbjöd mig ett halvårs timjobb á 8-10 timmar i veckan. Ett jobb som mestadels kan lösas på distans, vilket innebär att jag skulle kunna göra det på raster och luncher medan jag är i skolan, eller på kvällar och helger när jag är hemma. Dessutom vann jag stort i både Spank the Monkey och M.I.G igår. Segervrålet hördes förmodligen ända till Östersund. Ölen var det godaste jag druckit på flera veckor och pizzan vad gudomlig.

Det enda som saknas nu är sonen att kramas med, men det löser sig om några dagar det också. Alltså, jag kommer förmodligen få äta upp att jag mår så bra och allt går så jävla på räls, så småningom, men det tar jag då.

Blir det inte värre än i morse, när jag hade förberett mig hela morgonen för att sitta och vara sjuk på skolan och jag kom dit och det inte var några föreläsningar, då kan jag klara det.

Jag är löjligt nöjd med tillvaron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar