onsdag 28 oktober 2009

Stolt men inte nöjd

Från jag-kan-om-jag-vill-avdelningen kan jag rapportera att jag lyckats skriva min forskningsplanering från klockan 05.15 till klockan 07.43 idag, och jag tyckte att det var dags att damma av den gamla sosse-slogan som ni ser ovan. Jag är förvisso glad över att jag lyckades ta mig i kragen och trots min man-cold skriva ihop något, men jag är väl inte helnöjd över innehållet. Jag hann dessutom både slösurfa på Facebook, googla brorsan och titta på en hel del youtube-filmer under den tiden, så ni förstår att jag var effektiv. Eh, nej. Trots det tror jag att min rapport kommer att vara mycket bättre än många andras, eftersom jag har det stilistiska klart för mig. Nåväl, återstår att slänga i sig frukost, duscha och ta på sig kläder, allt på mindre än 10 minuter. Det kan gå.

1 kommentar:

  1. 08:00 är ju lååååångt in på förmiddagen! 05:30 kallar jag manlig tid!

    SvaraRadera