tisdag 27 oktober 2009

I'm an egg roll

Helvete. Jag måste börja logga in på skol-mailen oftare. När jag väl gjorde det, alldeles nyss, såg jag att vi skulle ha lämnat in en rapport senast i söndags. Nu har jag 3-4 sidor att skriva tills igår och det känns inte direkt som något jag är upplagd för. Där kom ass-bajtet som jag fruktade. Konstigt vad man hinner glömma tråkiga saker på en vecka. Nåja, livet går vidare.

Nu ska jag bara lista ut vad jag ska skriva om, leta litteratur, hitta en bra frågeställning, mål och syfte. Tills imorgon... fug.

Dagens roligaste citat, från SVTs Kysst av Spriten, angående alkoholskador och att "bryta" kuken:

.. och då får man ju en penis som ser ut som en blå aubergine, i värsta fall...


Tur att jag inte har det storleksproblemet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar