torsdag 9 september 2010

Dags att sluta gnälla och ta tag i saker och ting. Det var dagens stora uppgift. Det kunde förmodligen gått både bättre och sämre, men nu är åtminstone hälften av det jag behöver få gjort den här veckan klart. Den andra hälften får bli morgondagens problem. Istället tänker jag besöka några vänner och hänga lite, har en del att bjuda igen sedan vår lilla middag igår kväll. Middagen slutade med utgång och jag blev treatad på det mesta, så nu har jag en liten tacksamhetsskuld att återgälda.

Så kvällen kommer att avnjutas medelst bowling. Ska bara kasta mig in i duschen och tvätta bort morgonpromenaden jag tog vid lunchtid.. Tur att jag inte haft några spontana kundbesök idag.

Jag lämnar er med ett fantastiskt videoklipp och ett budskap: know thy limits.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar