tisdag 16 juni 2009

Craving

Det sägs ju att gravida kvinnor kan få de mest udda begär efter rätt så ovanliga saker. Hörde på radion om en tjej som när hon var gravid fått infallet att slicka på "skitiga bilar". De skulle tydligen inte vara avgrundslortiga, utan bara ha ett tunt lager smuts på sig, annars var det inget vidare gott. Bäst var det tydligen på vintern, när luften var torr och det inte slaskade. Jag får ju givetvis en och annan association till sex när jag hör det här, men jag vet inte hur sexuellt laddat det var för den här tjejen. Det hade börjat som gravid-cravings men hon hade inte slutat med det efter att barnet fötts. Så nu gick hon runt och kollade slickvänliga bilar. Nice.

Anyhoo, jag vaknade imorse med världens craving. Efter boobs, tuttar, bröst, jugs, call it what you may. Jag vill hålla dem i handen, bakifrån, kanske i en spooning, och bara känna värmen av dem och hur huden knottras och bröstvårtorna styvnar. Bara tanken på att känna tyngden av ett par bröst i handen.

Hej bullen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar