tisdag 26 maj 2009

Dags att gå och lägga sig

Gnällvarning. Jag förstår att det är dags att sova eller göra något annat när det kliar i fingrarna och jag vill idiotförklara halva jävla internet, skriva långa inlägg om hur inskränkta och dumma i huvudet alla är och bara vill avreagera mig. Aftonen har utvecklat sig till en sjusärdeles kukdag och jag har ont överallt, börjar svullna i halsen och har en klockren huvudvärk som toppar av hela paketet. Till råga på allt borde jag ha klar en presentation tills imorgon och klippa lite film som ska användas, men jag har verkligen inte rätt sinnesstämning för att göra det.

Jag känner stressen komma smygande när jag precis fått reda på att jag måste vara ute ur rummet senast 13:30 på fredag. Jag har inte förberett mig speciellt bra än så länge. Hela helgen gick åt till att förbereda ett annat projekt som går av stapeln om två veckor. Tabletterna jag äter funkar inte och jag vill verkligen bara sova bort såna här dagar.

Fuck, vad trött jag är på att ha ont.

1 kommentar: