tisdag 23 oktober 2012

Dags att skilja jobb från nöjen

Sitter här på jobbet och förbereder en presentation för informationssamordning inom organisationen. Jag har som vanligt ett tiotal program öppna och mängder med browserflikar. Jag brukar dessutom köra två-tre webbläsare uppe samtidigt för att skilja på jobbrelaterat och privat. Döm om min förvåning när jag inser att Lobstertube ligger uppe i bagrunden i ett alldeles eget fönster. Visserligen är det lätt den porrsajt jag föredrar vilken dag som helst och två gånger på söndagar (fap fap fap), men att visa upp den för kollegorna hade känts lite awkward. Jag borde verkligen flytta mitt porrsurfande från jobbdatorn.

Nu satt det bara en kollega bredvid mig. Problemet är att hon är 24-25 år, ser sjukt bra ut och, visade det sig, kunde släppa loss en svada som skulle få de flesta sjömän att höja på ögonbrynen. Så nu har jag suttit och diskuterat porrpreferenser, kuk, fitta och analsex på jobbet med nån jag knappt känner.

It's a first time for everything.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar