fredag 28 augusti 2009

Jösses

Det är inte utan att jag är lite imponerad av mig själv. I eftermiddag har jag mailat 45 av 48 mail som krävde respons, jag har hunnit med att skriva feedback på två bloggposter som ska ut i nästa vecka, är halvvägs igenom min aktionsplan och har sett hur gruppdynamik funkar på ett alldeles för närgånget plan.

För kvällen och eftermiddagen är det fika på Pause som gäller och jag ska iväg på en trevlig film som jag hoppas uppskattas för vad den är. Jag är lite sen men nu ska jag iväg.

För övrigt är det kul att se att reservalternativet nu håller på att bearbetas. Ibland blir jag så trött att jag bara vill skriva en bok om alltsammans och få det överstökat. Men den som lever får se hur det blir, det är långt till våren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar