tisdag 11 oktober 2011

Och på jobbet går det också bra

Det finns dagar då det mesta flyter på i en sanslös fart och kuggarna hakar i varandra som om de vore ett schweiziskt jävla urverk. Det här är faktiskt en sån här dag. Jag har spanat ytterligare partners till mitt projekt och av 11 samtal jag ringt har jag fått positiv feedback från ... 11. Det är ett så bra resultat att jag nästan inte tror det är sant.

Nästa vecka har jag bokat in möten i parti och minut och Sundsvall avlöses av Trondheim och sedan en hel helg i Åre för att ladda batterierna innan den feta projektskrivningen ska vara inne. På något sätt ska jag blöda ur mig en acceptabel budget och en massa aktivitetsplaner innan november och det ska i sin tur koordineras med ett flertal parter på en jäkla massa skilda ställen.

Jag måste nog spalta upp min tillvaro en aning. Det ska ju tas simmärken och hängas med sonen också mellan åtminstone kl 16-20 varje kväll plus hela kommande helg. Som eventuellt också ska spenderas i Åre.

Jag hoppas på sol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar