torsdag 2 april 2009

Vardagslyx


Förr brukade jag köpa ett gäng åt gången, kanske tre stycken, för jag visste att de skulle vara slut nästa gång jag kom tillbaka till affären. Som student är det inte längre försvarbart att göra det, för med ett literpris av 30 spänn så är det kanske inte det mest ekonomiskt försvarbara som finns, speciellt inte för en juiceoman som mig.

Men faktum är att Brämhults nypressade Blodapelsin är den godaste juice som gjorts. God morgon har någon variant, men den lever inte alls upp till Brämhults. Den är blaskig i både färg och smak, medan Brämhults är klarröd och fräsch hela vägen ner i magen.

Bilden ovan har jag snott av blondinbella och det är förmodligen första och sista gången jag länkar till henne så håll till godo. Så ont om bilder på Brämhults blodapelsinjuice är det.

Stay tuned for mer matporr nästa vecka, när jag recenserar färdig våffelsmet. Eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar