söndag 19 april 2009

Högfjäll på G

Imorgon bär det av upp till Jämtlandstriangeln för en vecka på högfjället.

Och jag är inte alls sugen på att ställa mig och packa saker nu. Min vana trogen vill jag skjuta upp det för att det är så tråkigt.

Men det ska nog bli roligt trots allt, jag är bara skeptisk för att det är en del saker som fattas för att det ska bli riktigt optimalt. Jag borde egentligen gå och lägga mig nu så att jag kan vakna tidigt och styra upp det jag inte kommer orka idag. För jag är verkligen trött som ett hus, trots att det blev gott om sömn inatt. Massa runtflängande för att få ihop utrustning gör ingen glad.

Första gången jag inte hoppar och studsar av förväntan att åka ut i vildmarken. Men det kommer väl. Nu, tvätt. Sicket fascinerande liv jag lever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar