onsdag 5 augusti 2009

Vad fan nu då?

Jag låg och sov så oskyldigt när jag kände att det började klia. Som fan. Igen. Mest kring höftpartiet. Tur att kuken höll sig fri från klåda, för över resten av mitt mittparti är det stora jävla ränder av naglarna.

Jag måste verkligen ta tag i det här och kolla upp vad det är som är fel, för det här är riktigt jobbigt när det väl sätter in. Det kliar och svider satan och det blir jobbigt att andas. Jag har kommit fram till att det måste vara något i kläderna som gör att jag får de här allergiska reaktionerna, för något annat har jag inte gjort. I och för sig åt jag naturell yoghurt igår kväll, men det gjorde jag inte förra gången.

Det känns hur som helst inte direkt sunt att behöva klösa mig själv över hela kroppen så att det ser ut som jag har haft världens sexuella utsvävningar. Lite falsk marknadsföring sådär.

Men jag har ingen aning om hur jag ska gå vidare. Det får bli en grej för senare idag. Måste ju finnas någon som har koll på vart jag ska testa mig för allergier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar