söndag 16 augusti 2009

Apropå Uggla och Spotify

Magnus Uggla lär ha sagt

"och en sak är säker. Jag blir hellre våldtagen av Pirate Bay än rövknullad av Hasse Breitholtz och Sony Music och kommer därför att lyfta alla mina låtar från Spotify i väntan på en hederlig nättjänst."




För övrigt är det intressant att jag känner mig mer bakis idag än jag gjorde i lördags, då jag faktiskt drack alkohol. Kan ha något att göra med fyra timmars sömn kanske?

Highlights från 2x30årsfesten:

Kort från förr på sånt jag glömt.
Byta-ut-ett-ord-i-filmtiteln-mot-bajs
"Alltså, har du kört väghyvel. Shit vad många spakar. Jag skulle lätt kunna köpa ett åkhäfte på en sån."
Skrattkramper

Nu, frukost även fast jag inte är hungrig. Jag är ju som sagt bakis. Man kan tydligen bli det på bordsvatten, cola och fanta. Fast jag åt ju vitt bröd, det är nog boven i dramat som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar